FAQ & Contact

Heb je een vraag? Stuur een mailtje naar David!

1. Wat is het verschil tussen outlet stores en onze Shopping Events?

1. Outlet stores kopen stocks via tussenpersonen. Doorgaans betreft het collecties van voorbije seizoenen. Shopping Event VIP houdt de verkoop rechtstreeks bij fabrikant. De kleren zijn dus up-to-date en van deze tijd, en zijn meestal van de vorige collectie of vorig seizoen.

2. Waar vinden deze Shopping Events plaats?

2. Meestal in het magazijn van de fabrikant. Maar bij eventueel gebrek aan plaats verhuizen we de stock naar eigen magazijnen.

3. Waarom wordt een maximum aantal shoppers per verkoopsmoment toegelaten?

3. Dat doen we in eerste instantie om veiligheidsredenen. Maar ook omwille van het shopcomfort. Het is van belang dat het Shopping Event gezellig en aangenaam blijft en dat we niet op elkaars tenen staan.

4. Wat te doen als je thuis merkt dat de maat niet klopt of dat er een fabricagefout is?

4. Stuur dan snel een mail naar david@shoppingeventvip.be, en we kijken het zo snel mogelijk na. Wij houden jou zeker op de hoogte voor de verdere afwikkeling.

5. Met hoeveel personen kan je naar het Shopping Event gaan?

5. Twee volwassen personen per inschrijving mogen mee binnen. Een email staat voor een inschrijving. Kinderen zijn toegelaten, hierop staat geen beperking per inschrijving.

6. Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

6. Dit hangt af van Shopping Event tot Shopping Event. Meestal betaal je cash of met bancontact. Visa is soms ook mogelijk. Check voor alle zekerheid de informatie per Shopping Event om zeker te zijn van de betalingsmogelijkheden

7. Wat moet je meenemen om binnen te mogen?

7. De bevestigingsmail die je van Shopping Event VIP hebt ontvangen na inschrijving.

8. Wat als je jouw bevestigingsmail niet meer terugvindt?

8. Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail. Een tweede bevestigingsmail als reminder krijg je drie dagen voor je gekozen Shopping Event. Inloggen kan ook. Je gaat gewoon naar ‘mijn shopping events’ gaan om de bevestiging af te printen.

9. Waarom is het paswoord dat je ontvangen hebt verkeerd als je op ‘paswoord vergeten’ hebt geklikt?

9. Dat komt omdat het enkele minuten kan duren, vooraleer je een mail van Shopping Event VIP ontvangt met een nieuw paswoord. Klik je verschillende keren ‘paswoord vergeten’, dan ontvang je telkens verschillende mails van Shopping Event VIP  met een nieuw gereset paswoord. Het eerste paswoord is dan niet meer geldig.

10. Kun je inschrijven voor verschillende tijdstippen?

10. Dat is perfect mogelijk.

11. Kun je uitschrijven op de mailings?

11. Onderaan iedere mailing is er een knop ‘unsubscribe’. Als je daarop klikt, ontvang je geen mailings meer van Shopping Event VIP. Wil je opnieuw mailings ontvangen, stuur  dan een mail naar david@shoppingeventvip.be.

12. Hoe verander je jouw emailadres / profiel?

12. Door eerst in te loggen, en vervolgens op ‘mijn gegevens’ te klikken.

13. Welk tijdstip is de ideale tijdstip om te komen op River Woods?

13. Shopping Event VIP organiseert het event van River Woods 2 keer in het jaar, in april en in oktober.

Het is niet aangewezen om op de eerste zaterdag van het event te komen.
Op die dag willen veel leden komen, omdat men denkt dat het aanbod dan het uitgebreidst is, met als gevolg veel drukte in het magazijn en aan de kassa’s.

’s Avonds na de verkoopsdag, of ’s morgens net voor de volgende verkoopsdag start, worden de rekken echter aangevuld.
Het zou dus beter zijn indien u op zondag, maandag of woensdag komt.

Bovendien organiseren we meestal een 2e weekend, waar het veel minder druk is dan tijdens het eerste weekend.

Probeer de ingeschreven tijdstip te respecteren, zodat het voor iedereen aangenaam winkelen blijft.

14. Wat als ik mij ingeschreven heb en ik toch niet kan komen?

14. Je kan je inschrijving altijd zelf annuleren door op ‘mijn shopping events’ te klikken. Daar heb je een overzicht van alle events waarvoor je je ingeschreven hebt, ook die uit het verleden. Klik op de link om je uit te schrijven om je inschrijving te annuleren. Zo komt je plaats weer vrij voor iemand anders. Wil je je toch weer inschrijven, dan kan je dat altijd doen via de pagina van het event zelf.