Kunnen we jou ergens mee helpen?

Je vindt het antwoord in onze veelgestelde vragen.

Outlet stores kopen stocks via tussenpersonen. Doorgaans betreft het collecties van voorbije seizoenen. Shopping Event VIP houdt de verkoop rechtstreeks bij fabrikant. De kleren zijn dus up-to-date en van deze tijd, en zijn meestal van de vorige collectie of vorig seizoen.

Als je je wachtwoord vergeten bent, kan je altijd klikken op de link om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Dat kan via deze pagina. Lukt het jou daarna toch niet om in te loggen, stuur dan een mailtje naar David.

Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail. Een tweede bevestigingsmail krijg je als reminder drie dagen voor aanvang van het event. Vind je de mail niet meer terug, dan kan je de bevestiging altijd afprinten vanop de website. Klik daarvoor bovenaan op ‘mijn inschrijvingen‘ en print de bevestiging van het event in kwestie af.

Je kan inschrijven voor meerdere dagen van dezelfde verkoop, maar slechts op één tijdstip per dag.

Elke inschrijving is geldig voor twee volwassen personen. Kinderen zijn steeds welkom zonder inschrijving.

Elke inschrijving is geldig voor twee volwassenen. Wil je toch met meerdere personen komen, dan is het nodig dat nog iemand zich registreert via de website. Per registratie is een nieuwe inschrijving mogelijk, die op zijn beurt dan ook weer voor twee personen geldt.

Je kan je inschrijving altijd zelf annuleren door op ‘mijn inschrijvingen‘ te klikken (zorg er wel eerst voor dat je ingelogd bent). Op die pagina vind je een overzicht van alle events waarvoor je je ingeschreven hebt, ook die uit het verleden. Klik op de link om je inschrijving te annuleren. Zo komt je plaats weer vrij voor iemand anders. Wil je je toch weer inschrijven, dan kan je dat altijd doen via de detailpagina van het event zelf.

Log eerst in op de site, en klik vervolgens door naar ‘mijn gegevens‘ bovenaan. Je komt dan op een formulier uit waar je al je gegevens kan aanpassen.

Onderaan iedere mailing is er een link ‘uitschrijven’ voorzien. Als je daarop klikt, ontvang je geen mailings meer van Shopping Event VIP. Wil je opnieuw uitnodigingen ontvangen, contacteer dan David.

Dat doen we in eerste instantie om veiligheidsredenen. Maar ook omwille van het shopcomfort. We willen er steeds voor zorgen dat het Shopping Event gezellig en aangenaam blijft voor onze leden.

De bevestigingsmail die je van Shopping Event VIP hebt ontvangen na inschrijving is voldoende. Je kan dit op je smartphone tonen of afprinten en meenemen.

Dit hangt af van event tot event. Meestal betaal je cash of met bancontact. Visa is soms ook mogelijk. Controleer voor alle zekerheid de informatie per Shopping Event om zeker te zijn van de betaalmogelijkheden. Je vindt dit terug op de website of op de bevestigingsmail die je hebt ontvangen.

Details over de collecties hebben wij zelf niet. Wat we wel verzekeren is dat er voldoende stock is in alle maten. Verder bieden we in het najaar doorgaans winterkledij aan, en in het voorjaar zomerkledij. Het zijn steeds collecties van voorgaande seizoenen, en altijd nieuwe kledij.

Het is niet aangewezen om op de eerste dag van het event te komen. Op die dag willen veel leden komen, omdat men denkt dat het aanbod dan het uitgebreidst is, met als gevolg veel drukte in het magazijn en aan de kassa’s. ’s Avonds na de verkoopdag, of ’s morgens net voor de volgende verkoopdag start, worden de rekken weer helemaal aangevuld. Probeer het ingeschreven tijdstip te respecteren zodat het voor iedereen aangenaam winkelen blijft.

Meestal in het magazijn van de fabrikant. Maar bij eventueel gebrek aan plaats verhuizen we de stock naar andere magazijnen.

Toch nog iets anders weten?

Stel ze ons via de chatfunctie op de site of stuur een mailtje naar David!